6 iunie 2014

O oră de Foc palid

Astăzi, vreme de o oră, povestim despre Vladimir Nabokov şi Foc palid la Radio România Cultural: de la ora 15.05, la emisiunea Noua revistă vorbită, realizată de Adela Greceanu. Voi fi alături de Bogdan-Alexandru Stănescu, director editorial la Editura Polirom (pe literatură universală), coordonatorul seriei de autor Nabokov şi cel căruia îi datorez toate traducerile pe care le-am făcut până acum. De fapt, mă voi afla între doi poeţi, ceea ce sper să-l ajute pe traducătorul prozator.
Emisiunea se poate asculta (şi vedea) aici: http://radioromaniacultural.ro/

2 comentarii:

hobbitul spunea...

Ai vorbit clar, limpede-limpede despre lucruri pe care le poți explica atît de convingător doar cînd le știi extrem de bine pe dinăuntru. Bravo, Ciupercuț!

Veronica spunea...

Mulţumesc mult, nu ştiu cât de limpede am fost, ba apăsam zdravăn pe frână, ba scăpam lăboanţa de tot. Am multe de zis şi multe de apărat, însă nu am cum să-mi fie limpede cu cine vorbesc, cât de în detaliu trebuie intrat; sper să fi zis cât de cât nişte lucruri utile şi cu sens şi pentru cei care n-au citit.
M-a bucurat ieşirea, recunosc, e prima oară că vorbesc despre cartea asta. Şi tot pentru prima oară, m-am oprit drept la magazin acum şi mi-am luat o sticlă de vin roşu. Sărbătoresc Dezlegarea Limbilor. Vai!