19 iunie 2014

Luciat despre "Simfonia animalieră"

Luciat scrie pe blogul ei astăzi despre "Simfonia animalieră". Este prima reacţie scrisă şi mă bucură mult, cartea tresare din mustăţi.

"Deloc ce mă aşteptam eu să fie. Îmi închipuiam ceva inofensiv şi simpatic, asemănător cu povestirea cu motanul cerşetor la o Alimentara din Roşu, roşu, catifea. Adică eram pregătită să mă las înduioşată. Şi, da, scena din deschidere, cu animăluţul înghesuit într-o colţ de-o mulţime de oameni ostili şi copii antipatici, te cam atacă fix la coarda sensibilă, dar ce urmează schimbă totul. E proză fără gen, roman-poem-teatru-eseu-fabulă, poate. Spectacol literar, categoric."

- continuarea pe terorista.ro, aici.

4 comentarii:

hobbitul spunea...

Aștept cărticic nemaipomenint!

Veronica spunea...

Şi eu am aşteptat un an jumătate! :))

hobbitul spunea...

Simfonia animalieră - carte de referință în literatura romînă!!!

Veronica spunea...

"Vă rugăm, nu hrăniţi animalele!"
Şi nici nu le speriaţi...