2 iunie 2012

Bookfest

Bookfest.
Am Frânghia înflorită!
După un autobuz greșit și o plimbare de voie, de nevoie prin Herăstrău (dar minunată, chiar pe malul lacului, cu veveriță ronțăind la o nucă într-o salcie), am ajuns cu chiu, cu vai, dar extrem de fericită, la lansarea Frânghiei înflorite, de Radu Vancu. Nu cred că greșesc dacă spun că absolut niciodată nu am văzut un asemenea public la o lansare de carte. Oriunde te uitai... Nu. Dacă aș înșira aici numele celor prezenți, am face o postare demnă de Can-caniada poeziei. Nu. Nici un nume. Să rămînem la carte. Am fost onorată - onorată sună ca naiba, am fost tulburată, răscolită - să o pot citi pe cînd se numea Iubitul tău, mortul și era un document Word. Acum e frumos turnată în forma de hîrtie, se poate ține în brațe și cita cu emoție din ea, de exemplu așa:

... Un tip care s-a repezit la moarte

la fel cum un câine hămesit se repede
la boțul din mâna hingherului.
Devastat și totuși plin de speranță,

un copil așteptând în fiecare zi
să vadă dragoste în ochii abuzatorului.
Îl înțeleg ca pe un frate.


Iar astăzi, de la ora 16, lansăm "Opere II. Murphy. Watt. Vis cu femei frumoase şi nu prea" de Samuel Beckett. Mă voi intimida și voi uita ce voiam să spun alături de Dana Pîrvan-Jenaru și Bogdan-Alexandru Stănescu.


3 comentarii:

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Nu ştiu de ce cred eu că orice vei spune, va fi minunat, dacă te vei uita puţin în jur şi cel mai mult la cartea lui Beckett :)

Veronica spunea...

Minunat a fost să te întîlnesc, chiar m-am bucurat. Să spunem aici: Radu Vancu a avut în public o prea-drăgălașă Zvîrlugă!

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

O Zvârlugă care tot pluteşte de ieri.
Şi stai că vin şi azi. :)
Te îmbrăţişez cu mult drag de-acu şi până când ajung.