29 august 2011

Buletin de ştiroase



Era o astfel de zi.

O zi memorabilă, iată de ce. După ditamai şirul de zile în care mi-a fost şi silă să strig că mi-e o silă de nu mai pot de televiziunile aşa-zise de ştiri, care toacă, toacă, toacă, storc te miri ce, anunţînd la Breaking News te miri ce, făcînd valuri suflînd în te miri ce, şi n-am strigat, fiindcă astfel m-ar fi prins valul de plete şi fleoşc, ei bine azi, azi e ziua cînd, pe o a milioana bară colorată de pe acelaşi ecran, pe care curg senzaţionalele, incredibilele ştiri, s-a anunţat de ce s-ar fi cuvenit să stăm încă şaptesprezece minute pe acelaşi canal. Fiindcă: "Urmează - Ora 13: Prima brumă din luna august." Minunată, argintată zi! Slavă editorului! Doar că şaptesprezece minute sînt mult, mult prea mult. Aşa că m-am dus să mă uit pe fereastră. Iar ce-am văzut nu-i demn de nici un buletin de ştiri, cum nici un buletin de ştiri nu-i demn de ce-am văzut eu.

P.S.: Şi mă aştepta un inel de catifea neagră la iarmarocul medieval. Am ajuns la el. Pupic în bumbul de argint.

Niciun comentariu: