14 noiembrie 2010

Album duminical




7 comentarii:

Corcoran spunea...

Un desen animal. Am vazut si eu acum o saptamina o veverita grasuta & flaminda care se catara pe fata venita sa-i aduca de mincare - în Russell Square

Veronica spunea...

O, de s-ar fi căţărat şi pe mine! "A mea" însă era în acţiune pe traseul ei obişnuit. Foşnet în pădurice, traversatul şoselei, pătruns în curtea casei de vizavi, trasat tunel prin frunzele uscate, cocoţat în nuc, ţintit nuca, amuşinat nuca, înhăţat nuca, drum înapoi, cocoţat în copacul casă din pădurice. Şi gata "Gala desenului animat".

Vaca Verde spunea...

cat de simpatica e! :)

Veronica spunea...

Foc!

Boul albastru spunea...

Mde!

Corcoran spunea...

La mine in parc veveritele arata altfel, au dungi, sint mici si destul de sperioase. Am vazut una in timp ce alergam, statea in picioare, si la inceput am crezut ca-i un hirciog. Am de fapt o poza cu o londoneza grasuta, o sa ti-o trimit cînd prind un moment.

Veronica spunea...

A, le ştiu pe cele dungate şi mici; au apărut şi pe aici, din păcate doar prin pet shopuri.
Mă gîndeam ieri ce frumos e să se suie o veveriţă pe tine, ca-n copac. Dacă ea e Chip, tu devii Dale. Dacă ea e Dale, tu devii Carnavalului.