7 septembrie 2010

Inca asa



Era o astfel de zi.

12 comentarii:

Anonim spunea...

şi te-ai uitat în inimă pe gaura cheii?

Veronica spunea...

Nu... Eram doar în trecere.

Șaptecapete spunea...

Eu, care am șapte capete, știu că nu e bine să stai cu inima încuiată!

Veronica spunea...

Mie, de fapt, îmi pare o feţişoară cam sfioasă.

hobbitul spunea...

Da, chiar așa pare!!!

Veronica spunea...

Una dintre feţişoarele care te fac să te întorci din drum, ca să le răspunzi la zîmbet.
Azi m-am plimbat, era soare, mă pregăteam să cotesc pe bulevard şi deodată mi-am imaginat că în faţă, de după colţ...
Apoi s-a terminat pauza.

hobbitul spunea...

Mă gîndesc ce s-ar fi întîmplat în pauza mare...

Veronica spunea...

În pauza mare, filmul ar fi continuat. Aşa, stop cadru pe "La pitici" şi înapoi în cuşca mea de catifea.

ioana spunea...

Ce mult mi-au lipsit fotografiile tale! Ce mai face pisu-mic?

Veronica spunea...

Ioana, motănelul s-a mutat într-o casă unde mi-ar plăcea şi mie să stau. Curte, străduţă unde trece o maşină pe secol, viţă de vie, stăpîn pescar...

ioana spunea...

Brava lui!
Avea o mutrita grozava...
Tie trebuie sa-ti iasa iar in cale un pisoi care sa-ti mearga la inimioara, sa-l iei in cosul de la bicicleta si sa-l iei acasa.
Imbratisari de toamna!

Veronica spunea...

Îmbrăţişări!