6 mai 2009

Intimplarea de azi



6 comentarii:

Iulia spunea...

Parcă te-ar privi!

Veronica spunea...

Nu ştiu ce este, n-am mai văzut niciodată o astfel de floare. Era una singură, iţită dintre trepte de ciment.

ioana spunea...

Seamana putin cu floarea-pasiunii, dar aceea e catzaratoare si pretentioasa, nu cred ca s-ar fi incumetat sa rasara printre trepte de ciment..

Veronica spunea...

Chiar nu ştiu ce este şi tare aş vrea să aflu. După atîtea flori, animale, copaci căutaţi şi descifraţi pentru enciclopedii şi cărţi, floricica asta din faţa blocului m-a făcut şah-mat. :)
De obicei traseul era engleză-latină-română. Dar acum nu am de unde apuca...

Veronica spunea...

Căldăruşa cu flori negre!

La miezul nopţii, cînd am ajuns la Timişoara, am găsit o vază pe biroul din sufragerie, chiar cu astfel de flori. Mama, mîndră - avea şi un pliant cu fel şi fel de flori şi denumiri!
Căldăruşa tremură fericită de descifrare.
Mai există şi roz. Le-am văzut a doua zi dimineaţa, pe drumul spre centru.

ioana spunea...

Eu ma gindeam sa trimit foto la un botanist sa investigam... Ce aflai ma-nfiora:

Increngatura: Spermatophyta

Subincrengatura Angiospermae

Clasa Dicotyledoneae

I. Familia: Ranunculaceae

Ordinul: Ranunculales

1. Aquilegia vulgaris (caldarusa)