21 iunie 2008

Caut carte de vacanţă



Era o astfel de zi.
Citesc, recitesc, recitesc, pe acelaşi fir tot de mine tors şi-nfăşurat în ghemul colorat. Apoi mă joc cu cireşe grăsuţe, le răsfăţ, le gîdil, le fac să spună totul despre cum e să trăieşti în copac şi să te trezeşti dintr-o dată într-o mînă de om.
Am terminat Kundera, "Jacques şi stăpînul său" - am vreo vină dacă mi-au plăcut cam prea mult prefaţa, postfaţa? Caut carte de vacanţă, găsitorului recompensă. Ce să fie, ce să fie? Aş vrea să recitesc "Insuportabila uşurătate a fiinţei", îmi trebuie s-o recitesc şi ar fi un moment potrivit, dar i-am împrumutat-o acum vreo două luni unei prietene aşa de dornică s-o citească, încît nici pînă acum n-a început-o... Şi caut, caut. Ce să fie?

7 comentarii:

Anonim spunea...

O să încerc eu, cu toate capetele mele, să găsesc o carte bună pentru tine... cea din fotografie, desigur...

Veronica spunea...

Vai, iar eu (cea din fotografie, desigur) trebuie să sar cu şapte recompense!
Şapte minuni.
Aştept şi torc.

Anonim spunea...

carti de bancuri. alea-s cele mai usor de citit.

PS: baga si tu un comment aici sa te adaug la lista: http://nosfer.ro/bloguri-sibiu/

Veronica spunea...

Da, uitasem, notiunea de "carte de vacanta" s-a degradat - ziarele recomanda de regula imbecilitati. Cu vacantele e chiar invers, mai mult timp, mai multa liniste.

Astept, Saptecapete, preferintele tale.
Am asa in balanta: in stinga Nabokov - "Rege, Dama, Valet", iar in dreapta Makanin - "Underground". La mijloc, o agenda goala.

Nosfer - nu stiu cine esti, dar mai bine nu ma adauga la nimic; am vazut pe blogul tau, la un sondaj, formularea uluitoare "texte literare si aberatii". Un banc?
Multumesc pentru interes, totusi.

Iulia spunea...

Jean Echenoz, "Eu plec". Sau Zadie Smith, "Dinti albi".

Veronica spunea...

Iată două propuneri, mulţumesc, Iulia! N-am citit niciuna din cele două...
Dar, de fapt, mă cam întrebam eu pe mine, cu bărbia-n palmă, privind teancul de la capul patului.
Între timp, m-am apucat de "Despair" al lui Nabokov, însă o şi cam termin pînă plec, că-i cald şi nu prea mă mişc din casă.

Anonim spunea...

am gasit eu carti deosebit de frumoase pe Carti download