18 aprilie 2008

Veroniteca

Am rîs ieri citind în Dilemateca, numărul actual, la rubrica 3,14teca:



Vai de mine, ce de lacrimi ar fi curs dacă poezioara ar fi circulat în vremea cînd mergeam la şcoală!
Şi mi-am mai amintit ceva la fel de nostim: acum cîţiva ani, un vechi prieten pe care nu-l mai văzusem de mult mi-a spus că a citit "Veronica se pregăteşte să moară" numai din cauza numelui. Eu, ce să zic, stupefiată... nu mai conteneam cu scuzele. Atîta rău involuntar nu făcusem niciodată cuiva, mai ales unui prieten...

2 comentarii:

Carti fara pret spunea...

Frumos! Te-am adaugat si in Mazemania de azi, meriti!

Veronica spunea...

Multumesc pentru intentie, sint convinsa ca este una buna, dar m-as simti mai confortabil daca l-ati sterge.
Fiindca nu voi posta aici decit chestiuni personale, in timp ce acolo totul se raporteaza fie la Sibiu, fie la presa locala. Nu e cazul. Blogul acesta si-ar dori sa ramina in cotlonul sau umbrit. Multumesc pentru intelegere.