3 ianuarie 2008

Sibiu 2008

Mi-am luat adio azi, oficial, de la tot ce-a insemnat Sibiu 2007. Am publicat in EVZ, alaturi de reportajul despre Revelion, un editorial in care spun cam ce-a insemnat pentru mine acest an. N-am putut scrie decit dintr-un unghi extrem de personal.

Articolul e aici:
http://www.evz.ro/article.php?artid=336026

Azi, venind spre casa de la prima conferinta de presa a anului, pasind atenta printre baltite, ferindu-mi ochii de soarele orbitor, cautind un alt drum, cam derutata, asa, amuzata ca m-ar putea lovi deja vreo astenie de primavara, usor deprimata de (ne)asteptata libertate, m-am oprit la semafor, in fata teatrului. Si-am vazut, pe ecranul mare luminos, reclama la "Asteptindu-l pe Godot", noua versiune, cu Marian Rilea in locul regretatului Virgil Flonda. Iata ce voi face pe 19 ianuarie. Si totul a sclipit altfel in jur.
Cine nu a fost jurnalist pe domeniul cultural in Sibiul lui 2007 n-are cum sa inteleaga. Cum nu poti sa stii sa scirtii de drag decit daca esti, cu adevarat, ciine.

Iar dupa-amiaza, stind in pat si citind, s-au auzit spiridusii dansind, pe cind rasuna, nu din boxele computerului, ci din vechiul casetofon, da, de pe o caseta ieftina, Concertul pentru oboi nr. 3 al lui Albinoni. La Adagio iti aluneca orice carte din mina. Sibiu meu 2008 incepe asa.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Voi folosi cuvîntul "oboi", e nostim.Şi pe Albinoni!!!Tot simpatic... simplu... clar... Asta ca să uit că azi am plătit întreţinerea...

Veronica spunea...

Este nostim! Nepotrivit de nostim!
Si fagot!
Dar amindoua - instrumentele - suna foarte bine.

Ma bucur, ca de fiecare data. Trebuie prinsa orice libelula, din zbor! Hap!

A dvs.,
Floribunda

Anonim spunea...

N-o mai fă pe cameleonul(parcă ăla prind libelule cu limba: hap!)că nu-ţi mai ştie omul adevărata culoare...
ASTA E O CUGETARE DE HOBBIT!
Hobbiţii nu-l la hapul! orIcui.
ASTA E O CONSTATARE DE HOBBIT!

Anonim spunea...

corect: ăla prinde
corect: nu-s la hapul oricui
HOBBIT OBOSIT!

Veronica spunea...

... vorbeam de cuvintele nostime care aduc bucurii, ca trebuie prinse si folosite...
Hobbit ursuz?

Veronica spunea...

Si vin si eu cu al doilea raspuns.

Culorile ni le schimbam cu totii. Ar fi tare plictisitor altfel.