1 ianuarie 2008

Albăstreala de Revelion

Să nu fiu neagră, şi să spun că am fost şi fericită.

N-am văzut în viaţa mea Revelion mai trist şi mai cu ochii pe ceas decît al jurnaliştilor, la final de Sibiu 2007.
Scriu aşa de-a naibii, că Sibiu şi 2007 au fost lipite şi acum e 2008 şi e bine!

Dar să nu fiu neagră-n cerul gurii şi să încep prin a spune că am fost fericită, chiar fericită, la început. E momentul ăla cînd, după ce îngheţi lîngă o scenă, apare o trupă dragă şi se aud primele acorduri, îţi vibrează în stomac başii, şi solistul salută şi e acolo, la cîtiva metri doar.
A venit The Prodigy... Şi-au început cu vechile cîntece, erau aceleaşi de la Polivalentă din Bucureşti de acum 10 ani şi abia stăteam locului să fac poze. Show excelent, dar scurt, cam o oră. Ai voie doar pe primele trei cîntece să pozezi, apoi mergi într-o parte. Îmi place chestia asta cu "cuşca" pentru ziarişti, că eu în cuşcă mă sălbăticesc, mai ales că majoritatea pleacă, nema plăcere, muncă şi pa, dar eu am stat la Prodigy şi m-am fetiţit pe acolo, era şi Isa cu mine şi am strigat de bucurie...
Şi pozele clar că nu mi-au ieşit clare...

Şi apoi Reamonn, zisesem că nu-mi trebuie, dar bum-bum stomacul şi mi-a plăcut cum suna, e cu totul altceva lîngă scenă, şi apoi Europe... N-am stat pînă la capăt, că mă apucase aşa, o albăstreală... Şi am vorbit la telefon cu mama şi cu tata, că aşa mă micşorez uneori de mă mir de unde mă pot micşora eu aşa... Şi le-am promis printre rînduri că în 2008 nu-i mai neglijez, o să mă duc la ei şi poate-o să vină şi ei aici, voiam de fapt să spun că o să trăiesc anul ăsta pentru mine şi pentru cei care-mi sînt dragi, deci nu ştiu dacă chiar vorbeam cu ei.
Unele mesaje, aşa, ajung tîrziu, stau blocate pe servere, pe creiere, pe centrale telefonice...
Cine ştie ce gînd îţi ajunge cu întîrziere, după ce adormi, şi cînd te trezeşti la 5 dimineata e deja totul aşa de albastru că nu te mai spală nimic, decît dacă stai şi aştepţi. Aşa că stau şi aştept haosul să se aşeze în fotoliu, îi dau cafea, da-i cam deranj, că nici nu mi-am strîns hainele de p-aici.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cînd te "fetiţeşti" nu-ţi mai lăsa hainele vraişte prin cameră, că vine serveruldescreierat şi ţi le papă! Şi ce te faci!? Chit că goală puşcă, bînd cafeaua, ţi se-mbujorează cana, dă în clocot canapeaua! La mulţi şi de la centralele telefonice! Haosul e nu e albastru, ci negru!!!

Veronica spunea...

Am făcut curat!
Haosul este, se pare, nici albastru și nici negru, ci caleidoscopic.

Anonim spunea...

Haosul curcubetizează!

Veronica spunea...

Bună descriere! Doar că ordinea e pierdută.