15 decembrie 2007

Pe mess cu o fetita

Sa vorbesti pe mess cu o fetita de 10 ani si jumatate poate fi o experienta cel putin ciudata, mai ales daca nu ai copii si te crezi chiar tu o fetita.
Pe nickname-ul mamei, dintr-o data intra ea. O intervievez pentru un articol... Am ales varianta asta desi in zori ma voi duce la ele acasa. Fara cine stie ce calcule, am banuit ca va fi mai libera in exprimare.

"sunt ana", imi zice. Intrebarile curg cuminti. Raspunsurile, saltarete. Parca as vorbi cu o adolescenta. Ii place "muzika". De care? "eu daca sunt intr-un magazin si aud o muzika si imi place, o ascult".
Ce a insemnat pentru ea Sibiu 2007? Concerte rock! A fost "sooooper"! Dar a fost si la teatru, cu niste "care mortuare" (adica alegorice...).

Dimineata, cu ochii lipiti de somn, e deja imbracata pentru poze. Culmea, cam ca mine: blugi negri strimti ca niste ciorapi, bluza tot neagra (sic, eu am si cizme inalte, soldatesti!).
In dormitor, facem poze la computer, alaturi de surioara de 3 ani care intra singura pe You Tube, la Tom si Jerry.
Fata smechera de pe mess, cu hainele ei cool, cu bratara cu tinte la incheietura subtire, se lipeste de ecran. Cind soricelul face o smecherie, fetita tresare, ratacita intre virste...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Oooooooo!

Veronica spunea...

A scos flacari un balaur? Ne speriem...