30 decembrie 2007

Fără The Prodigy!

Vine, nu mai vine! Pîn-la urmă, nu mai vine!
De la bun început sub semnul incertitudinii, concertul The Prodigy din seara asta a fost anulat.
Trimisesem articolul, mă pregăteam să-mi iau "blugii de seară" şi cizmoancele ca să mă duc şi, cînd colo, ne anunţă că trupa nu mai vine. Vai, ce se mai pregătiseră la Ramada, cu papa bun...
Motivul oficial, condiţiile meteo şi zborul anulat. Ha! Tot Munchen-Sibiu! Să o păţească şi alţii!...
Aşa că am scutit o noapte de stat în ger (mint, fiindcă The Prodigy era singura trupă pe care chiar o aşteptam la încheierea anului). Rămîne pe mîine, cu unii care nu numai că nu mă interesează, dar mă enervează.

P.S.: Mult lăudatul aeroport din Sibiu ar trebui închis, dacă tot nu se poate ateriza pe el la orice norişor.

PPS: Zice-se că totuşi o să vină, dar cine naiba nu s-a săturat de "vine, nu mai vine"? Ultimele informaţii: vin în seara următoare, pe 31. Pînă nu văd, nu cred!

5 comentarii:

Anonim spunea...

i-am văzut live la bucurești în 1996

Veronica spunea...

Si eu!
La intrare era ceva ca la rascoala din 1907, cu politia calare rupind multimea. Aberant... Dar concertul misto de tot! Voiam sa ii revad, dupa 10 ani, in conditii mai bune.
Multumesc de vizita, oricine ai fi!

Anonim spunea...

Pacat! Doream sa te vad cu cizmoancele si "blugii de seara".

Anonim spunea...

Chiar oricene as fi?

Veronica spunea...

@ Altcineva: Cizmoancele si blugii mi i-am pus. Vor fi si tinuta de revelion in reluare, petrecut pe linga scena si in holul primariei, cu cafea si sandvisuri si colegi jurnalisti oropsiti.

@ Cineva: Chiar oricine. Ca m-am uitat pe blog si vad ca se fac sapaturi. Conteaza ca place Prodigy! :)